Media społecznościowe to właśnie jedno z najpopularniejszych narzędzi komunikacji między ludźmi. Z mediów społecznościowych korzystają wszyscy od „zwykłych” ludzi, po prostych sportowców, aktorów czy polityków.
Media społecznościowe to miliony osób, a dla firm miliony potencjalnych klientów, którzy mogą skorzystać z ich produktów i usług. Nic zatem dziwnego, że firmy to są w mediach społecznościowych, ale żeby zwiększyć swoje zasięgi proponują one także współpracę innym osobom których profile w mediach społecznościowych są często odwiedzane lub pasują do danej firmy. Jest to korzyść dla jednej i drugiej strony.
Blog o podobnej tematyce: https://www.korektor.waw.pl/redakcja-techniczna-co-to-jest/
Właściciele firmy zwiększają swoje zasięgi i docierają do większej liczbie klientów natomiast właściciel profilu zarabia pieniądze dzięki współpracy. Jaka więc będzie forma współpracy i jaki sposób zarabiania zależy z tego jak firma dogada się z użytkownikiem danego medium społecznościowego. Media społecznościowe to szybko nie tylko forma rozrywki i komunikacja dla wielu osób media społecznościowe były się formą promowania jak i zarabiania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz